bpost

Werken bij bpost: bedrijfsoverzicht en reviews

bpost
bpost
3,4
531 reviews
Beoordelingen van bpost
3,4
Gemiddelde beoordeling van 531 reviews op Indeed
3,4Werk-privébalans
3,4Loon en arbeidsvoorwaarden
3,0Doorgroeimogelijkheden
2,9Management
3,1Bedrijfscultuur
Hoofdkantoor
Anspachlaan 1, 1000 Brussels
Medewerkers
Meer dan 10.000
Omzet
1 tot 5 miljard (USD)
Branche
Transport and Freight

Populaire functies bij bpost

 Gemiddeld loonLoonschaal
13 lonen doorgegeven
€ 1.884
per maand
€ 900-€ 2.900
3 lonen doorgegeven
€ 1.869
per maand
€ 900-€ 2.900
16 lonen doorgegeven
€ 1.869
per maand
€ 900-€ 2.900
10 lonen doorgegeven
€ 1.869
per maand
€ 900-€ 2.900
5 lonen doorgegeven
€ 2.244
per maand
€ 1.100-€ 3.400
Tevredenheid over loon
64%
van de medewerkers is tevreden over hun loon
Gebaseerd op 1305 reviews

Reviews over bpost

Populaire functiesFacteur (H/F)Postbezorger (m/v)Collaborateur (H/F)Chauffeur Livreur (H/F)Agent de Tri (H/F)Orderpicker (m/v)Loketbediende (m/v)Bediende (m/v)Distributeur (H/F)Chauffeur (m/v)Chauffeur Ce (H/F)Job étudiantAgent de Distribution (H/F)Verkoper (m/v)uitreikerGuichetier (H/F)Ouvrier (H/F)Teamleider (m/v)Callcentermedewerker (m/v)Chauffeur Poids Lourd (H/F)Chef d'équipe (H/F)Conseiller Clientèle (H/F)Technicien de Surface (H/F)UitreikerWarehouse WorkerAgent de Courrier (H/F)Aide à Domicile (H/F)Bezorger (m/v)Chauffeur (H/F)Chauffeur CE (m/v)Customer Service RepresentativeEmployéFactriceGestionnaire de Stock (H/F)Mail CarrierMedewerker Klantenservice (m/v)PostbodeAccountmanager (m/v)Adjoint Administratif (H/F)Agent (H/F)Agent de Centre d'appel (H/F)Agent de Maintenance des Bâtiments (H/F)Agile Coach (m/v)Aide de Bureau (H/F)Bouwmedewerker (m/v)Chauffeur C (m/v)Client AdvisorEmployé Libre Service (H/F)EmployéeGuichetièreMagazijnier (m/v)Manutentionnaire (H/F)Opérateur (H/F)PostuitreikerStudent (m/v)hulppostmaninterim contractouvrier polyvalent (H/F)postman/AD uitreikerAccounts AssistantAdministratief Medewerker (m/v)Agent de Service (H/F)Analyste (H/F)Analyste Risques (H/F)Assistant de Gestion du Personnel (H/F)Attaché Commercial (H/F)BediendeBoekhoudkundig Bediende (m/v)BpostBpost (intérimaire)Bpost CollectBpost, employéeBusiness Advisor (m/v)Centraliste Béton (H/F)Chargé (H/F)Chauffeur de Camion (H/F)Comerciële medewerkerComptable (H/F)Conseiller Commercial (H/F)Contrôleur (H/F)Contrôleur Financier (H/F)Coordonnateur Remplacement Congé Maternité (H/F)Data Analist (m/v)Distribution courrierDivision ControllerEERSTAANWEZEND POSTMAN STAMNUMMER 139208-13Employe centre de tris EncodeuseEtudianteExpérience nbx parcelFACTRICEFactorGérant (H/F)HulppostmanHulppostman uitreikerIT Beheerder (m/v)In een Wasserij fabriekIngénieur Poste de Travail (H/F)Interimaire factriceIntérimaire pour BpostJOB D'ÉTUDIANTJob d'étudiant : GuichetièreJobs étudiantJuriste Contentieux (H/F)Kantoorhouder - loketLoketbediendeMail Mail SorterManager (H/F)Manager (m/v)Mechanical Designer (H/F)Medewerker (m/v)Medewerker Keuken (m/v)Office WorkerOnderhoudsmonteur (m/v)Operator Vaste Nacht (m/v)Opérateur de Machine (H/F)Order PickerPakjesPakjesbezorgerPlanner (m/v)Polyvalent triPost bedelerPost pakjes uitreikenPostbedelerPostierPostmanPostman-uitreikerPostpodePostsorteerder (m/v)Postverdeling brieven en pakketten Production Manager (m/v)Préparateur de Commandes (H/F)Receptionist (m/v)Responsable Communication (H/F)Responsable D'agence (H/F)Responsable Distribution Collectif (H/F)Ripeur (H/F)Senior Business Analyst (m/v)Stagiair (m/v)Student jobSupport AnalystTechnicus (m/v)Technisch Commercieel Adviseur (m/v)Treasury ExpertTriTri a la posteTrieuseTrieuse, encodeuseUitreiksterVoiturier (H/F)Workmanactuellement encore employéebpost combo (Intérimaire)bpost sacentre de trid3distributiondouaneemployé Bpostfacteurformation b posthulpostmanintérimaireintérimaire centre de trikantoorhouder groot kantoor (retail)kleuterleidsterkuishulpmanutentionairenachtwerk sorteer centrumpoetsenposte de La Louvière (Job étudiant)postierpostman Collect(vaste job sedert 1994)triage du couriertrieuseuitreiker bedeleruitrijkerétudianteétudiante guichetière

Algemene reviews over bpost

2,0
Verkoper (m/v) | Amerika | 24 mei 2016
Niet je objectieve kundigheid doet er toe binnen Bpost, wel wie je evalueert.
(Om herkenbaarheid te vermijden heb ik andere gegevens ingevuld bij plaatsnaam en begin/einddatum werk.) Bpost Bank beweert bij hoog en bij laag dat klantentevredenheid haar eerste doelstelling is. Nergens wordt dit gemeten in de evaluatie van haar loketbedienden/commercieel medewerkers die zich hier proportioneel het hardst voor inzetten. Wie hierin uitmunt, krijgt ook niets van erkenning of gewicht in feedbacks. Werken bij Bpost Bank leert een inwerkende medewerker dat een vast contract aangeboden krijgen na twee jaar niets te maken heeft met zijn of haar kundigheid, maar alles met geluk hebben wie je eindevaluatie maakt en je wel een correcte coaching geeft. Dit zijn vaak kantoorverantwoordelijken. Indien deze dus correct en bekwaam is, kan het werken bij Bpost bank erg goed meevallen. Heb je pech, dan mag je het vergeten en dit ondanks klachten hierover van klanten, teamleden en geweten/bevestigd door mensen in de hoofdzetel. Ondanks een ombudsdienst die herhaaldelijk letterlijk zegt hiervan op de hoogte te zijn, dit ten zeerste betreurt én valideert als machtsmisbruik en incorrect handelen, maar niets wezenlijks eraan kan doen zolang 'er geen hardere bewijzen zijn'. Een dieptepunt hierin is te moeten vaststellen hoe bij een evaluatie 1/ zelfs het recht op de kant van het verhaal van de medewerker uitdrukkelijk verdwijnbaar in de archieven moet afgeleverd worden 2/ zelfs de vakbondsafgevaardigde binnen Bpost met grote lach en amicaliteiten naar de chef + 2 toe, m
PluspuntenWerkbonus, een sterk team en fijne sfeer, de gemeende dankbaarheid van vele klanten voor je inzet
MinpuntenZie hierboven
3,0
Facteur (H/F) | Brussel | 4 sep. 2020
Bons et moins bons.
Actuellement, je viens de terminer la semaine de « formation postale » qui se compose de 3 journées de théorie .. Avant cela, la semaine dernière, j’ai presté une semaine de travail pratique avec un « parrain-formateur » qui m’expliquait les rouages du métier de facteur. Je l’ai aidé, j’ai pu posé mes questions, faire des erreurs, etc... Ensuite viennent les cours théoriques ! (J’ai pas très bien compris leur méthode mais bon on va dire que ça va.) Le salaire en intérimaire a été différent pour moi, de mes 8 autres futurs collègues. Moi 386€, un autre 338€, une autre 407€, etc ... chiffre exact! Les avantages sont énormes au niveau des primes et des chèques repas, c’est ça qui fait monter le salaire ! 1) chèques repas de 8€ (-1,34€/jour de taxe.. donc 6,66€/ jour net) 2) prime RGPT : +- 60/70€ par mois (pas de boissons dans le véhicule donc un peu d’argent pour boire, pas de WC sur la tournée donc un peu d’argent pour faire pipi dans un café, achats de piles pour lampe torche, ainsi de suite...) 3) prime trimestrielle de +-90€ pour les « non-dégâts » liés à ton véhicule ( se calcule en points... un rétro peter t’enlèvera 1 points donc environ 30€ de ta prime) 4) prime de 300€ de bienvenue. 5) prime de productivité +- 1000€ (après 1 mois d ancienneté nous y avons droit quand elle arrive... c’est à dire : je ne sais pas mais je suis pressé de savoir 😂) 6) remboursement des frais de transports en communs (100%) Et 0,22€/km parcouru domicile travail (vélos) Et pour les dépla
2,0
Accountmanager (m/v) | Antwerpen | 25 jan. 2020
te hoge werkdruk bij de commerciele diensten
ik ben ontslagen omdat ik 16000 per dag nieuw geld moest aantrekken, ben gestart in april moest wachten tot sep vooralleer alle papieren in orde waren, niemand hielp me, geen inburgering gehad, alle systemen van computer zelf moeten leren, de bankcoach komt praten maar niet coachen, dan in dec wham slechte beoordeling terwijl ik nog maar 3 maanden echt bezig ben met afspraken maken van klanten die honderd keer gebeld zijn geweest en die steeds niet wilde beleggen. in een regio waar geen geld is, en daar waar ik geen echt potentiele klanten mag bellen. Komt er plots een nieuwe (slechte manager ) die zich niet komt voorstellen maar direct over slechte cijfers begint , geen kantoor cijfers maar persoonlijke cijfers iets waar ik voordien nog niet van gehoord had. het zij zo die man is een slechte manager iemand die echt geheel niet kan coachen die over lijken gaat om zijn cijfers te behalen die geen respe-ct heeft voor niemand. shoonmoeder stierf in die periode niemand maar ook niemand heeft gecondoleerd. en die bullebak stond dag voor begrafenis over cijfers te zagen wat interesseert mij dat die dag. alle evolutiegesprekken zijn er steeds kantoorhouder , bankcoach,manager en die onvriendelijk slechte coah (nieuwe manager)bij waarom ?? een evolutiegesprek gaat tussen meerdere en tussen een werknemer en is volledig afgestemd op waar beter kan waar je moet leren maar niet over cijfers en om dingen te controleren dat moest normaal vooraf gebeurd zijn nu kan ik mijn ha
3,0
Coordonnateur Remplacement Congé Maternité (H/F) | Elsene | 16 okt. 2017
environnement de travail agréable, esprit d'équipe
nous effectuons deux types de travail au sein d'un bureau de poste. A savoir : le travail bancaire( ouverture/fermeture des comptes; ventes des produits et services et la gestion quotidienne du service à la clientèle etc.) et le travail postal( tout ce qui relatif aux envoies et aux retraits des courriers/colis. bien entendu, le fait de travailler dans un bureau avec un contact direct avec les clients, n'est pas toujours chose facile car il faut une bonne maitrise de sois et toujours en toutes circonstances garder un grand sens du professionnalisme ! Et par ailleurs , le fait de devoir changer de bureau tout le temps , c'est une chose moins agréable pour ma part car cela ne vous permet pas toujours de gérer votre quotidien.Finalement, bien que le travail ne correspondait pas du tout à mon statut académique ou à mes aspirations professionnelles; j'ai pris un grand plaisir à travailler au sein de Bpost banque. chaque gestionnaire de bureau est différent donc mes collègues et moi pouvions tous les jours contribuer à atteindre les objectifs fixés partout ou nous passions. ce challenge nous poussait toujours à peaufiner notre tactique commerciale car nous n'avions pas à faire au même type de clients dans tous les bureaux et les attentes n'étaient pas les mêmes. je pu vivre un vrai travail d'équipe et une bonne prise en charge des nouveaux collègues par les anciens.
Pluspuntencontact direct avec la clientèle en permance
Minpuntenne pas rester stable dans un bureau( système de tournante)
4,0
Operator Vaste Nacht (m/v) | Gent | 7 apr. 2015
Productieve en leuke werkomgeving
Ik doe al 10 jaar de vaste nacht in het kantoor Gent1. De werknacht start van middernacht tot 07.30u. Mijn taak bestaat vooral uit de post sorteren voor de postbodes en de chauffeurs uit de ochtendvacatie. Omstreeks 02u vertrek in naar de drukkerij in Lokeren. Om daar alle edities van kranten te gaan halen. Van daaruit voorzie ik de postkantoren van hun kranten. Eens dat gedaan is, keer ik terug naar mijn kantoor Gent 1 om daar verder de briefwisseling te sorteren en die klaar te zetten voor de postbodes en de chauffeurs uit de ochtendvacatie. Het leukste aan mijn job is de sfeer op het werk, de vrijheid die je hebt als chauffeur, het samen werken met de collega's en natuurlijk het werk op zich. Mijn job is variërend en aangenaam. Het minpunt aan mijn job, is dat er de vrijdagnacht op zaterdag gewerkt wordt maar ook de zondag- op maandagnacht. M.a.w. mijn weekend bestaat uit 1 dag. En aangezien we dikwijls met mensen te kort zijn, kan er dikwijls gene vrije dag tijdens de week gegeven worden en moet men dus dikwijls 6 op 7 werken. En het moeilijkste aan mijn job vind ik de aard van de chauffeurrit. De rit is aangenaam maar het laden en lossen is enorm zwaar. Veel collega's hebben dan ook problemen met de rug, knieën,...
PluspuntenDe sfeer, de collega's, de omgang met de chef, de aard van de taken.
MinpuntenDe hygiëne op het werk, geen mogelijkheid tot lunchen in de eetzaal voor de nachtvacatie, het zware werk, de aanvangsuren.
2,0
Postbezorger (m/v) | Nevele | 17 dec. 2018
extreem hoge werkdruk met povere verloning
Een typische dag op de post was eigenlijk midden in de nacht opstaan ( 3u30) om om half 5 te kunnen beginnen. Met als gevolg dat het op voorhand al zwaar opstaan is. Dit in combinatie met het hoge werktempo ( zeker voor nieuwelingen maar ook voor de vaste mensen) maakt dat de sfeer op de werkvloer niet al te best is. Ik heb hierdoor verschilende uitbarstingen van frustratie (aanleunend tot agressie) gezien. Verder is het door de werkdruk ook niet echt mogelijk om je werk op een correcte en wettelijke manier te doen. ( je houden aan de verkeersregels) De teamleiders doen hun best om het toch doenbaar te houden maar deze kunnen ook maar roeien met de riemen die ze hebben. (nipte bezetting in combinatie met veel zieken door de werkdruk) Verder had ik doordat ik nog niet ingewerkt was en ik in een drukke periode toekwam ( staking plus eindejaarsperiode) ook altijd overuren op het einde van de dag die niet worden vergoed omdat van je verwacht wordt dat je het haalt volgens de berekeningen. Verder had ik ook geen tijd voor een eet- of plaspauze. Dit alles is heel nefast voor de motivatie. Het heeft veel potentieel om een mooi beroep maar met deze werkdruk en schamele 1500-1600 per maand vind ik het niet waard.
PluspuntenHet contact met de klanten was meestal wel aangenaam
Minpuntenwerkdruk, povere verloning, vroege uren, barre weersomstandigheden, geen overuren
1,0
Facteur (H/F) | Libramont-Chevigny | 30 mrt. 2019
Perte de temps
C'est la seule conclusion quant à mon expérience chez Bpost. Au final, je n'y ai rien appris et j'en suis ressorti avec un avis négatif sur cette entreprise. J'ai été facteur dans la commune de Libramont, et l'ambiance y était tout simplement malsaine et très particulière. Pas mal de collègues avec un esprit très petit (dû sans doute au mélange travail facile + personnalité médiocre, accentué par le fait de macérer trop longtemps dans sa propre misère intellectuelle), pas mal de suffisance, de mépris, une hypocrisie qui atteint des sommets et une injustice permanente. J'ai par exemple été considéré comme le pire des paresseux pour avoir pris trois journées de maladie suite à un problème de polyarthrite après deux ans sans aucune interruption, bien entendu j'ai été affecté aux tournées les plus importantes en guise de "punition", honteux. Mon tord était surtout de ne pas entrer dans le jeu du commèrage et de l'hypocrisie qui est omniprésente dans les équipes, de ne pas participer à la course aux favoris, et par conséquent d'adopter plus en recul. Mais ce qui m'a le plus choqué c'est le comportement de la plupart des "teamleaders", qui est tout simplement scandaleux. Favoritisme, manque de compétences, comportements déplacés, autorité mal placée, qui créent un environnement toxique. Certaines personnes relèvent le niveau, mais elles sont rares...
PluspuntenHoraires
MinpuntenLe reste
5,0
Orderpicker (m/v) | Antwerpen | 21 jul. 2016
Dagreview
Bij bpost werkte ik van 22.30u tot 06.00u. Ik heb daar 8 diensten gedraaid, waarvan 4 ik instond om aan het machine te werken. Het was heel logisch werken eigenlijk. Postpakketten/brieven werden machinaal verdeeld, waarop we ze nog eens uitsorteerde. Dit alles was tegen deadlines, want elke container had een uur om klaar te staan zodat die de vrachtwagen op kon. Machines: FSM: opzetten van grote brieven. Bakkensortering: al de gesorteerde brieven van de FSM komen hier gesorteerd in bakken van de band gerold en worden op containers gesorteerd. LSM: sorteren/opzetten van kleine brieven SSM: onderafdeling van LSM, enkel worden hier de rondes gesorteerd voor de postbodes. PSM: Sorteren/opzetten van pakketten. Grootste klanten zijn Zalando, Coolblue.... IZ: Dit zijn de ingeschreven zendingen, de belangrijke post zowaar. Hier worden kleine pakketten in zakken gesorteerd en brieven in kasten gesorteerd. Rest Mail: Alle pakketten dat het machine (PSM) niet kan lezen word hier uitgegooid in containers. Kasten: Hier worden alle brieven uitgegooid die het machine niet kan lezen. Deze afdeling word opgesplitst in grote brieven en kleine brieven. Een job als sorteerder spreekt mij aan omwille van twee redenen. 1. Het is nachtwerk 2. De uren vliegen voorbij, het is een uitgebreide job.
PluspuntenNachtwerk, kans tot extra uren/overwerken
MinpuntenGeen mogelijk vast contract
4,0
actuellement encore employée | Waals-Brabant | 23 jun. 2016
entreprise Bpost Banque
concernant la journée de travail, les horaires sont corrects, tous les bureaux sont arrangés de la même manière afin de ne pas devoir chercher lorsqu on change de bureau, tout est bien pensé. Le travail est le même partout mais chaque bureau, est différent de part sa clientèle et le potentiel client. concernant les opportunités de développement, c'est possible on peut évoluer à notre rythme dans les fonctions qu on veut mais toujours un grade à la fois. Le management est géré par des personnes différentes concernant les régions, pour ma part je travaille principalement dans deux régions différentes gérée tout à fait différemment mais le résultat est identique en fin d année les collaborateur et les bureaux doivent arriver à leurs objectifs de vente. Le plus difficile pour ma part c est que je travaille dans des bureaux différents chaque jours je dois chaque fois reprendre mes marques par rapport aux clients, je ne sais pas ce qui leur a été proposé. D une région à l'autre les clients sont totalement différents on ne leur parle pas de la même façon. L'aspect le plus agréable, les horaires de travail sont agréables.
Pluspuntenbeaucoup d avantages grâce au cahier reçu chaque année (Actisoc)
Minpuntendéplacement chaque jour dans un bureau différent
3,0
Pakjesbezorger | Aalst | 13 jan. 2022
Wat begon als "een sprookje' werd al gauw een nachtmerrie.
Starten als pakjesbezorger bij Bpost leek mij de ideale job. Dat was het ook, gezien mijn medisch probleem. De eerste twee, drie weken verliepen vlekkeloos. Goeie opleidingen en vooral zelfstandige verantwoordelijkheid die gegeven werd. Ook werd er dagelijks bijgestuurd, indien nodig, of gewoon een complimentje als dat op z'n plaats was. Na 3 weken kwam de vraag of een contract van onbepaalde duur gewenst was. Gezien een medisch probleem kon ik niet dagelijks met de fiets rijden, waardoor ik niet in aanmerking kwam voor een contract onbepaalde duur. Dat was duidelijk en snel uitgeklaard. Geen probleem. Dan begon de onprofessionele kant van Bpost, door mij vanalles te beloven. Zo werd gezegd dat ik zeker Januari 2022 nog kon komen werken op interimbasis, gezien de drukte in de pakjes. Dat ik tijdens die weekcontracten wel de mogelijk zou krijgen om eens een dag mee te lopen met een ervaren postman om te testen of die fiets écht een last zou zijn of niet. Ik heb sindsdien van Bpost NIETS meer gehoord. Geen enkel contact meer, ook niet met de melding dat ik niet meer moest komen.. Zéér onprofessioneel..
PluspuntenBedrijfswagen, opleidingen, contact met de mensen
MinpuntenSlechte en onprofessionele communicatie
2,0
Verkoper (m/v) | Enugu | 21 jun. 2015
Super team maar incompetente kantoorhouder.
Wanneer de bazin haar enige echte competentie is zichzelf buiten wind zetten en anderen het echte werk laten doen waar zij in faalt (door redenen die altijd buiten haar "wil" om liggen) word je als veel te pleasende bediende waar 95% vd klanten ZEER tevreden over je waren gewoon aan de deur gezet na 18 maanden van grote inzet. Dan wordt er gezocht naar je weak spots als werknemer (en iédereen heeft die), wordt alles uitvergroot en huppa, u voldoet niet meer. Schrijnend, maar het systeem bij Bpost is zodanig gemaakt en verbaal uitgekiend dat er VEEL verdoezeld kan worden in naam van hoger geplaatsten naar starters. Wel is het écht schrijnend dat zelfs mijn eigen vakbond hier uiteindelijk alles maar liet uitdoven. Ik heb ZELF moeten uitzoeken hoe MIJN kant van het verhaal niet in de doofpot zou terecht komen na een evaluatie die meer iets zei over de kantoorhouder dan over mij. Helaas ... tegen zo'n systeem kun je het niet halen, ook al is dit bedrijf zeker niet de enige die hier fouten in maakt. That is life. Daar heb je vooral zelf uit te leren. Heel fijn team om mee samen te werken. DAAR kreeg ik van iédereen WEL de appreciatie over mijn professionaliteit, inzet EN inzichten. Ook van de klanten meermaals via bedankkaarten en pralines. Geloof het of niet, maar ik mis het wel een beetje hen vooruit te hebben geholpen in bv dossiers die vastzitten enz.
PluspuntenSuper team, jaarbonus; maaltijdcheques.
MinpuntenZie Review

Vragen en antwoorden over bpost

Est ce qu'il ya une formation Pour les débutants
Gevraagd op 29 sep. 2021
En effet, il y a une formation pour connaitre les spécificités de fonctionnement de l'entreprise.
Beantwoord op 18 feb. 2023
oui mais inutile, on apprend sur le terrain
Beantwoord op 19 jan. 2023
Bonjour Quel est le salaire de base pour un facteur ?
Gevraagd op 4 mei 2019
Pour ma part, j'étais payé via l'intérim et c'était environ 250 euros par semaine.
Beantwoord op 8 sep. 2021
+ ou- 1500€
Beantwoord op 26 feb. 2021
Quels sont les quelques conseils pour réussir l'entretien ?
Gevraagd op 12 nov. 2018
Bien prépare et pas de panique
Beantwoord op 5 nov. 2020
Rester soi-même, répondre aux questions le plus simplement possible, porter intérêt à la société avant l'entretien.
Beantwoord op 24 jul. 2020
Bonjour, Il ya 4 ou 5mois j'avais postulé chez bpost pour le poste de collaborateur de vente tout en réussissant le test en ligne. La 2e étape était un entretien d'embauche, mais jusqu'à maintenant, personne ne m'a jamais contacté pour l'entretien. Via leur site, je ne pouvais pas choisir le jour de l'entretien puisque cette page ne fonctionnait pas. Est-ce que c'est normal ? Merci d'avance
Gevraagd op 16 nov. 2020
Bpost n'engage que par intérim. Souvent si je ne me trompe pas c'est par startpeople. Du coup ils sont indépendants des besoin du travail pour bpost.cela peut prendre quelque temps pour avoir des places disponibles.
Beantwoord op 28 apr. 2023
oui, ils ont beaucoup de soucis avec leurs propres programmes informatique qui bug tout le temps. il y a au minimum une panne toutes les 2 à 3 semaines
Beantwoord op 9 dec. 2022
Hoe lang duurde het solicitatieproces van begin tot wanner je aangenomen werd bij bpost?
Gevraagd op 10 nov. 2019
pas trop à vous écrire
Beantwoord op 7 jan. 2022
Enkele dagen
Beantwoord op 6 jun. 2020